Strona główna » Realizacja zamówień
Koszyk
Twój koszyk jest pusty ...
Promocje
Eventy K-Popowe
  • K-POP FEVER
Wydarzenia
  • NCT
  • Whee In w Polsce
Kontakt

  • Patrycja Szczerbaniewicz
    ul. Sosnkowskiego 40-42, p. 224
    45-273 Opole
    NIP: 7542959168
  • E-mail:sklep@kpoptrap.pl
  • Telefon+48 668-109-239
  • Godziny działania sklepuPoniedziałek-piątek: 9:00 - 15.00
Systemy płatności
  • CashBill

Realizacja zamówień

Czas realizacji zamówienia

 
Realizacja zamówień następuje dopiero po zaksięgowaniu płatności na moim koncie bankowym. Dopiero wtedy przystępuję do wykonywania zamówionych produktów, bo każdy z nich jest robiony na zamówienie. Nie prowadzę produkcji taśmowej, każda rzecz jest tworzona przeze mnie ręcznie.
Będę dokładać starań, by wykonywać zamówienia najszybciej jak jest to możliwe. Może jednak zdarzyć się tak, że czas oczekiwania będzie dłuższy np. z powodu dużej ilości zamówień lub uszkodzonego sprzętu.

 
Jeżeli zależy Wam na szybszym czasie realizacji np. potrzebujecie prezent na urodziny, imieniny czy inne okazje piszcie na patrycja@kpoptrap.pl!
 
ZAMÓWIENIA NIEOPŁACONE W CIĄGU 7 DNI ZOSTAJĄ AUTOMATYCZNIE ANULOWANE!

 
 
Złożyłem zamówienie, ale chcę coś jeszcze dokupić. Czy muszę składać nowe zamówienie?
 
Nie ma takiej potrzeby! Wystarczy skontaktować się ze mną i bez problemu dodamy do zamówienia wybrany przedmiot. Brakującą kwotę należy przelać na konto bankowe. Proszę mieć na uwadze fakt, że nie ma możliwości dodania np. boxów czy plakatów do przesyłek listowych!



Zwroty / anulacja zamówienia

 
Informuję, że w sklepie nie przyjmuję zwrotów. Spowodowane jest to wyjątkową specyfiką wykonywanych przeze mnie produktów, które są robione "na zamówienie". Po złożeniu, opłaceniu zamówienia i statusu "w realizacji" nie ma możliwości anulowania zamówienia. Jeżeli jednak chcesz zrezygnować z zamówienia skontaktuj się ze mną jak najszybciej za pośrednictwem adresu e-mail. Koniecznie w tytule maila zamieść "Anulacja zamówienia [nr. zamówienia]".

 

Reklamacje

 
Nie rozpatruję reklamacji dotyczących drobnych uszczerbków na produktach takich jak np. drobne zarysowania, różnicę w kolorystyce czy umiejscowieniu wzoru. Dokładam wszelkich starań, by produkty były w perfekcyjnym stanie oraz odpowiednio je zabezpieczam do wysyłki. Jeżeli jednak przesyłka zostanie uszkodzona w trakcie transportu - proszę o sporządzenie protokołu szkody wraz z kurierem oraz kontakt ze mną. Postaram się rozwiązać ten problem jak najszybciej!

 
 

Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu