Czas realizacji zamówienia
Realizacja zamówień następuje dopiero po zaksięgowaniu płatności na moim koncie bankowym. Dopiero wtedy przystępuję do wykonywania zamówionych produktów, bo każdy z nich jest robiony na zamówienie. Nie prowadzę produkcji taśmowej, każda rzecz jest tworzona przeze mnie ręcznie.
Będę dokładać starań, by wykonywać zamówienia najszybciej jak jest to możliwe. Może jednak zdarzyć się tak, że czas oczekiwania będzie dłuższy np. z powodu dużej ilości zamówień lub uszkodzonego sprzętu.
Jeżeli zależy Wam na szybszym czasie realizacji np. potrzebujecie prezent na urodziny, imieniny czy inne okazje piszcie na patrycja@kpoptrap.pl!
ZAMÓWIENIA NIEOPŁACONE W CIĄGU 7 DNI ZOSTAJĄ AUTOMATYCZNIE ANULOWANE!
Złożyłem zamówienie, ale chcę coś jeszcze dokupić. Czy muszę składać nowe zamówienie?
Nie ma takiej potrzeby! Wystarczy skontaktować się ze mną i bez problemu dodam do zamówienia wybrany przedmiot. Brakującą kwotę należy przelać na konto bankowe. Proszę mieć na uwadze fakt, że nie ma możliwości dodania np. boxów czy plakatów do przesyłek listowych!
Zwroty / anulacja zamówienia
Informuję, że w sklepie nie przyjmuję zwrotów. Spowodowane jest to wyjątkową specyfiką wykonywanych przeze mnie produktów, które są robione "na zamówienie". Po złożeniu, opłaceniu zamówienia i statusu "w realizacji" nie ma możliwości anulowania zamówienia. Jeżeli jednak chcesz zrezygnować z zamówienia skontaktuj się ze mną jak najszybciej za pośrednictwem adresu e-mail. Koniecznie w tytule maila zamieść "Anulacja zamówienia [nr. zamówienia]". Pamiętaj, że nie możesz zrezygnować z przesyłki za pobraniem, która jest w trakcie pakowania.
Za nieodebranie przesyłki pobraniowej będą naliczane opłaty, na które wyrażasz zgodę akceptując regulamin.
Reklamacje
Nie rozpatruję reklamacji dotyczących drobnych uszczerbków na produktach takich jak np. drobne zarysowania, różnicę w kolorystyce czy umiejscowieniu wzoru. Dokładam wszelkich starań, by produkty były w perfekcyjnym stanie oraz odpowiednio je zabezpieczam do wysyłki. Jeżeli jednak przesyłka zostanie uszkodzona w trakcie transportu - proszę o sporządzenie protokołu szkody wraz z kurierem oraz kontakt ze mną. Postaram się rozwiązać ten problem jak najszybciej!
International orders
Orders are processed after payment is booked on my bank account. Only then I start making the ordered products, because each of them is made especially for you. I do not run a mass production, each item is created by me by hand.
I will do my best to execute orders as soon as possible. However, it may happen that the waiting time is longer, for example, due to a large number of orders or damaged equipment.
THE UNPAID ORDER WILL BE CANCELED WITHIN 7 BUSINESS DAYS!
I placed an order, but I want to buy something more. Do I have to place a new order?
There is no need to do so! Just contact me and I will add selected item to your order without any problem. The missing amount should be transferred to my bank account or via PayPal. However, remember that some of the products can increase package's weight. When this happen, you'll have to pay for bigger parcel.
Returns / order cancellation
Due to the unique nature of the products I make, I would like to inform you that the store does not accept returns. Once an order has been placed, paid and has an order status “in process”, it is not possible to cancel the order. However, if you wish to cancel your order, please contact me as soon as possible via e-mail. Be sure to include “Order Cancellation [Order No.]” in the title of the email. Remember, you can't cancel the order which is already shipped.
Complaints
I do not consider complaints about minor defects on products such as minor scratches, difference in color or pattern placement. I make every effort to ensure that the products are in perfect condition and I properly protect them for shipment. However, if the shipment is damaged in transit - please make a damage report with the courier and contact me. I will try to solve the problem as soon as possible